checkRASK LEVERING 1-3 DAGER
checkBILLIGERE ENN KONKURRENTENE
check10 ÅRS GARANTI
check365 DAGERS ÅPENT KJØP

Frakt og levering


Hos Maxkjøp får du rask levering helt hjem, til hyggelige fraktpriser!

  • Fraktprisene står i forhold til vekt og volum på pakkene og står tydelig opplyst i bestillingsskjemaet på hvert enkelt produkt.
  • Normalt har du varen hjemme hos deg innen 1-3 dager for lagerførte varer. For seng og sofa 3-10 dager.
  • Du vil alltid bli oppringt før levering – så du slipper å sitte hjemme og vente.
  • Vi sender sporingsnummer til både din mobil og e-post adresse.
  • Ved bestilling av hjemlevering blir varen levert til første hindring, f.eks hoveddør i blokk, innbæring i hus/leilighet er ikke inkludert.

Mindre pakker og småvarer har en lav fraktpris/ekspedisjonsgebyr fra kr 129,-.

Transportforsikring er også inkludert. Om noe skulle skje med produktet på veg til deg, står vi for forsikring og sender ny vare så snart som mulig.

 

Transportforsikring inngår
Meld transportskade innen 5 dager

Om det mot formodning oppstår en transportskade, står vi for forsikringen og leverer et nytt produkt/del snarest mulig!

Du må alltid kontrollere varen og emballasjen ved mottak, og om det er manko i leveransen. Hvis synlig emballasjeskade/manko må dette anmerkes på kvitteringen til vår transportpartner ved mottak for å gjøre forsikringen gjeldene. Hvis varen er skadet under transport må kunden ta vare på emballasje samt produktene. Skaden/mankoen må meldes skriftlig til support@maxkjop.no med bilder til oss senest innen 5 dager etter mottak.

Vi sender alle bestillinger som pakke med Bring levert til døren.

 

Leveringstid

Dette varierer fra produkt til produkt, og er oppgitt oppe til høyre på hver produktside.
Fraktomkostninger blir belastet kunden i henhold til gjeldende priser:
– Fraktprisene står i forhold til vekt og volum på pakkene og står tydelig opplyst i bestillingsskjemaet på hvert enkelt produkt.

 

Levering

Vi kontakter deg alltid før vi kommer hjem til deg med dine produkter. Derfor behøver vi ditt telefonnummer og gjerne din e-post adresse. Oppgi derfor alltid et telefonnummer og e-post adresse i bestillingen, så vi kan få kontakt med deg for utlevering av leveransen og så varen ikke blir forsinket. Du vil óg få tilsendt et sporingsnr. per e-post og/eller per sms til din mobil, slik at du kan følge pakken helt hjem. Et tips! Planlegg og bestill i god tid før du bestiller håndverkere.

Alle leveringstider som blir oppgitt av oss må anses som veiledende. Inne på vår hjemmeside kan du se om varen er på lager eller om det er leveringstid. Leveringstiden er tidspunkt for ankomst av varer til vårt lager. Leveringstidspunktet hjem til deg vil normalt variere fra 1-5 virkedager alt etter hvor du bor i landet. Fra postnr 8000 og oppover kan noe lengre leveringstid forventes. Vi utleverer varer fra vårt lager alle hverdager.

Varen vil bli levert til oppgitt ønsket leveringsdato på ordren, eller rett etter betaling, så fremt varen er på lager. Ønsket leveringsdato kan endres av kunden selv via kundesenteret eller ved å sende en epost til oss via kontaktskjemaet. Ønsket leveringsdato er å anse som veiledende og vi gir ingen garantier for at varen blir levert eksakt på denne dato.

Har du allerede gjort en betaling til oss og du hever kjøpet grunnet forsinket levering, ved bruk av angreretten og ved reklamasjon vil vi tilbakebetale innbetalt forskudd innen 14 dager.

Levering blir gjort helt frem til døren. Bor du i andre etasje eller høyere, leverer vi til dør i første etasje. Det må alltid taes forbehold om at man kan kjøre frem til der du skal ha varene levert, og varene blir alltid levert så nært som overhodet mulig.

Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil av vesentlig størrelse fra Maxkjøp sin side, kan dette endres uten unntak, dersom kunden blir gjort oppmerksom om forholdet på forhånd og innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget.


 

Skade og reklamasjon

Før feil meldes til Maxkjøp, bør kunden undersøke om feilen skyldes forhold fra din side. Dersom kunden kan godtgjøre at produktet ikke fungerer slik Maxkjøp har beskrevet at det skal gjøre, må kunden melde dette til Maxkjøp via skjemaet under slik at Maxkjøp kan iverksette tiltak for avhjelp. Kunden mister sin rett til å gjøre en mangel gjeldende dersom han ikke gir Maxkjøp melding innen rimelig tid etter at han oppdaget eller burde oppdaget mangelen. Feil/mangler pga. feilmontering/-tilkobling eller lignende dekkes i sin helhet av kunden.

Alle feil/mangler, dersom fabrikkasjonsfeil og som er innenfor garantitiden, skal meldes inn av kunden selv via vårt kontaktskjema.

Fyll ut kontaktskjemaet ved å klikke på grønn KUNDESERVICE-knapp nede i venstre hjørne.

OBS! Husk å legge ved ditt telefonnummer for hurtigere behandling.

Copyright © 2018 Maxkjøp. All rights reserved.